واشر سرسیلندر پژو
موتور خودرو دارای دو قسمت اصلی سیلندر و سرسیلندر میباشد که این دو قطعه نیاز به روغن کاری و اب خنک دارند و مسیر های عبور آب و روغن در شیار های داخل موتور در محل اتصال سیلندر و سر سیلندر به هم میرسند و کوچکترین تاخل آب و روغن باعث وارد شدن آسیب جدی به موتور میشود.
واشر سرسیلندر هم دقیقا در این مسیر قرار میگیرد و و مسیر آب و روغن را جدا میکند.
واشر سرسیلندر پژو بسیار حساس بوده و در صورت بالارفتن بیش از اندازه دمای موتور ، این قطعه آسیب دیده و سبب ایجاد مشکلات بعدی در موتور خودرو می شود.
به همین علت باید دقت زیادی در نگهداری خودرو داشته باشید تا از وارد شدن هر آسیب و صدمه ای به موتور جلوگیری کنید.
سرسیلندر پژو
سیلندر محفظه ای استوانه ای است که یک طرف آن پیستون و طرف دیگر آن سرسیلندر است که مجموعه سوپاپ ها ، میل سوپاپ ، شمع ها و منیفولد ها و بر روی این قطعه سوار میشوند و در واقع میتوان گفت ارتباط این اجزا با محفظه احتراق از طریف سرسیلنردر امکان پذیر است.
سرسیلندر پژو هم مثل درپوشی روی سیلندر ها یا محفظه های احتراق عمل میکند.
این قطعه به دلیل قابلیت انتقال حرارت بالا و وزن سبک آلومینیوم ، جنس آلیاژ آن هم از آلومینیوم است و همچنین علاوه بر قطعات جانبی ، دارای کانال هایی برای روغن و سیستم خنک کننده هم دارد و باعث روانکاری و خنک کاری میشود.
یکی از مشکلات معمول سرسیلندر پژو ، تاب برداشتن آنهاست که به دلیل داغ شدن سرسیلندر یا عدم رعایت باز و بسته کردن اصولی سرسیلندر اتفاق میافتد.
البته داغ شدن موتور و یا یخ زدن مایع خنک کننده در کانال های سرسیلندر هم باعث ترک خوردن آن میشود.
علت سوختن متوالی واشر سرسیلندر خودروهای پژو چه چیزی میتواند باشد؟
واشر سرسیلندر در واقع فضای بین سیلندر و سرسیلندر را یکپارچه میکند و از نشت آب و گاز و همچنین از نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری میکند.حواستان باشد اگر بخار از اگزوز خارج شود این میتواند یکی از نشانه های سوختن واشر سرسیلندر خودرو باشد.
اصلی ترین دلیل سوختن واشر سرسیلندر XU7 به پایین بودن کیفیت قطعات و مونتاژ ضعیف نمونه ها بر میگردد و بعد هم نگهداری ضعیف و غیر اصولی از خودرو و لوازم آن.این دلایل را روی این حساب میگوییم که ما در سال های 85 تا 90 موتور های زیادی را تعمیر کردیم که پس از تعمیر بیشتر از 300 کیلومتر حتی در خوزستان کار کردند و واشر هم نسوزاندند.کیفیت در قطعات و دقت در مونتاژ یکی از اصلی ترین دلایل در این موضوع است.
موتور xu7jp4 که بر روی پژو پارس elx قدیمی و زانتیا 1800 و سمند سریر نصب میشد از نظر بحث واشر و ساختار بلوک موتور بسیار شبیه موتور xu7jp هست که بر روی 405 و سمند و پارس معمولی نصب میشود و این موتور های قدیمی به علت بالا بودن کیفیت قطعاتشان به هیچ وجه با مشکل واشر سرسیلندر روبرو نبودند.
کیفیت قطعات موتور های قدیمی به قدری بالا است که حتی اگر قطعات موتور های قدیمی را با چشم هم ببینید میتوانید تفاوت آن ها با قطعات جدید را پیدا کنید.
کیفیت پایین قطعات خودرو هر کدام یک عیب روی ماشین ایجاد میکنند مثلا یک مدل ماشین واشر سرسیلندر میسوزاند و دیگری نشت روغن،مشکلات برقی،مشکلات گیربکس و صد ها مشکل دیگر پیدا میکنند.
مورد بعدی هم که بسیار مهم است نگهداری موتور است.خیلیا هستند که موتور های پیکان را با موتور های جدید مقایسه میکنند در صورتی که موتور های xu7 یک موتور گرم کار هستند که رادیاتور تحت فشار داره و گاهی دمای مایع خنک کاری از 100 درجه سانتیگراد هم رد میشود.
مواردی مثل تعویض نکردن مایع خنک کاری در بازه های زمانی،عدم استفاده از مخلوط آب مقطر خالص و ضد یخ،استفاده از روغن بی کیفیت،استفاده مداوم از سوخت گاز،گیر کردن ترموستات،نشت درب رادیاتور ، هوا گرفتن سیستم کولینگ ، از کار افتادن فن ها به دلیل مشکلات برقی ، کثیف شدن سطح خارجی و فین های رادیاتور و خیلی مسایل دیگه هم هستند که جزء دلایل اصلی سوختن واشر سرسیلندر میشوند.
بنابراین اگر قطعات موتوری با کیفیت باشند و صاحب خودرو به بهترین نحو از موتور خودرو که مهم ترین قسمت خودرو است اصولی نگهداری کند،موتور سالیان سال به بهترین شکل کار میکند و هزینه تعمیراتش هم به حداقل میرسد.
دلایل اصلی سوختن واشر سرسیلندر
موتور xu7 که در کشور ایران بر روی خودروهای 405، پارس و سمند نصب شده است به طور کلی دلایل سوختن واشر سرسیلندر این موتور به دو عیب مربوط میشود :
- پیچهای سرسیلندر پژو به خوبی نقاط اتصال رو سفت نمیکند.
- بوشهای این موتور از نوع تر میباشد که اگر توجه کرده باشید پس از جا زدن به طرفین مقداری خلاصی دارد که فقط توسط قرار گرفتن سرسیلندر محکم میشود.
دیگر دلایل سوختن واشر سرسیلندر پژو 405 و پرشیا
_ پیچهای سرسیلندر پژو به خوبی نقاط اتصال رو سفت نمیکند.
_ بوشهای این موتور از نوع تر میباشد که اگر توجه کرده باشید پس از جا زدن به طرفین مقداری خلاصی دارد که فقط توسط قرار گرفتن سرسیلندر محکم میشود.
_ داغ شدن موتور که باعث کم شدن آب رادیاتور و جوش آوردن میشود.
_ غفلت مکانیک در بستن واشر سرسیلندر(واشر سرسیلندر باید در جهت های درست و کاملا صاف بسته شود)
_ استهلاک موتور خودرو که اگر سر سیلندر از موتور باز و جدا شود عملا این قطعه از بین رفته محسوب می شود و باید تعویض شود و موتور هم در صورت کارکرد طولانی و ماندن زیاد در ترافیک از بین می رود .
_ کم بودن آب رادیاتور
_ نشتی آب از موتور
_ خرابی فن
_ عدم استفاده از ضد یخ
چه موقعی واشر سرسیلندر میسوزد یا نیم سوز میشود؟
آب بندی انواع واشر سرسیلندر خودرو های مختلف بسیار مهم است زیرا هرگونه مشکل از طرف واشر سرسیلندر روی دقت کار موتور تاثیر میگذاردو باعث کاهش قدرت و راندمان موتور میشود.واشر سرسیلندر باید بتواند فشار و حرارت ناشی از موتور را تحمل کند اما اگر آب رادیاتئور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار زیادی وارد میشود و همین موضوع باعث سوختن واشر سرسیلندر میشود که هزینه زیادی هم در بر دارد.
علائم سوختن واشر سرسیلندر یا واشر زدن پژو
بد کار کردن موتور
زمانی که موتور بد کار میکند ، در برخی مواقع نشان دهنده این است که رینگ اطراف سیلندر و واشر سرسیلندر به درستی نمیتواند کار خود را انجام دهد و دلیل این اتفاق سوختن واشر سرسیلندر میباشد.
کم کردن آب
اگر احساس میکنید آب رادیاتور خیلی زود کم و خالی میشود میتوانید به خرابی واشر سرسیلندر شک کنید.
کم کردن روعن
دقیقا شبیه به کم کردن آب این امکان وجود دارد که روغن موتور نیز نشت کند و به درون محفظه احتراق و یا سیستم خنک کننده موتور راه باید.
نشتی مایعات خارجی
زمانی که نشتی آب یا روغن را مشاهده کردید باید متوجه سوختن یا خرابی واشر سرسیلندر شوید.
نشتی داخلی
اگر روغن موتور وارد مسیرهای ویژه مایع خنک کننده شود، روی درب رادیاتور یا در مخزن ذخیره آب رادیاتور، مایعی شبیه به سس مایونز، به رنگ قهوهای روشن خواهید دید که این یکی از نشانه های مهم سوختن واشر سرسیلندر است.
تغییر رنگ روغن موتور
یکی دیگر از علائم سوختن واشر سرسیلندر تغییر رنگ روغن موتور خودرو است.
تغییر رنگ آب
همچنین روغن نفوذی به حفره آب پس از سوختن واشر سرسیلندر باعث شیری شدن رنگ آب می گردد.
خروج دود سفید یا آبی از اگزوز
یکی از راه های تشخیص سوختگی واشر سرسیلندر مشاهده دود سفید یا آبی از اگزوز است.
خرابی کامل موتور
در موارد خرابی شدید واشر سرسیلندر، وقتی مقدار زیادی مایع خنک کننده وارد سیلندر شود، میتواند موجب قفل هیدرواستاتیکی که به اصطلاح هیدرولاک می گویند شده و آسیب دائمی به موتور خودرو وارد کند.
اقدامات اولیه در صورت سوختن واشر سرسیلندر
اگر متوجه شدید که واشر سرسیلندر خودرو سوخته است و علائم سوختن واشر سرسیلندر را مشاهده کردید از رانندگی در ادامه مسیر خودداری کنید و ماشین را برای رساندن به نزدیک ترین تعمیرگاه بکسل کنید اما اگر در شرایطی نیستید که این کار را انجام دهید فقط برای مسیری کوتاه میتوانید در مخزن روغن موتور را باز کنید تا آبی که با روغن قاطی شده است در اثر حرارت بخار شود و و پس از این کار میتوانید دوباره موتور خودرو را روشن کنید و خودتان را به جایی برسانید.
اگر واشر سرسیلندر بسوزد آب بندی سرسیلندر و سیلندر از بین میرود و ماشین آب روغن قاطی میکند و این مشکل اگر ادامه پیدا کند آب رادیاتور کاملا چرب میشود و رنگ شیری به خود میگیرد و خساراتی وارد میکند مانند تعویض واشر سرسیلندر خودرو.
البته قبل از تعویض باید به وسیله مکانیک عیب یابی دقیق انجام شود. و همانطور که گفته شد واشر را باید روی سطح کاملا صاف و تمیز قرار داد. به همین دلیل اکثر تعمیرکاران سطح سیلندر را با سنگ مخصوصی تمیز کرده و کاملاً صاف و صیقلی میکنند.
تعویض واشر سرسیلندر 405
تعویض و نصب واشر سرسیلندر از امور تخصصی است که باید طبق استاندارد و اصول خاصی انجام شود که مراحل این امر به شرح زیر میباشد :
۱- ابزار مورد نیاز را تهیه کنید
۲- آب رادیاتور را تخلیه کنید
۳- بست باطری و خود باتری و سینی باطری را باز کنید و کنار بگذارید
۴- قاب فیلتر هوا را باز کنید
۵- منیفولد هوا را باز کنید و عقب بکشید کامل نیاز به بیرون کشیدن ندارد ۶ عدد پیچ با بکس ۱۳ و جغجغه
۶-درپوش میل سوپاپ را باز کنید و بردارید ۱۰ عدد مهره با بکس ۱۰
۷- شلنگ نرموستات را باز کنید
۸- شلنگ بخاری را باز کنید
۹- کوئل دوبل را باز کنیدو وایرها را از روی شمهع آزاتد کنید ۴ عدد پیچ ستاره ای با t20
۱۰- سوکت کوئل دوبل و سوکت فشنگی آب را آزاد کنید فقط رنگ سوکت فشنگی آب را جابه جا نکنید
۱۱- پیچ نگهدارنده گژ روغن را باز کنید با الن ۶
۱۲- بالانس تعادل سمت تسمه تایم را باز کنید سه عدد پیچ با آلن ۸
۱۳- قاب بالایی تسمه تایم را باز کنید دو عدد پیچ با بکس
۱۴- چرخ دنده تسمه تایم را روی تایم بگذارید و تسمه تایم را آزاد کنید و چرخ دنده را باز کنید
۱۵- پیچ های گلویی اگزوز را باز کنید برای راحتر باز شدن قبلش روغن ترمز بزنید
۱۶- حال نوبت باز کردن پیچ های سر سیلندر می باشد با بکس t55 و دسته بکس یکی یکی پیچ های را از بیرون به داخل بصورت حلزونی شل کنید
۱۷- زیر پیچ کارتر جک بزنید و موتور را مهار کنید و پیچ های دسته موتور را باز کنید ۴عدد مهره با بکس ۱۶
۱۸- پایه دسته موتور یک پیچ بلند به روی بلوکه موتور بسته می شود که با اچار ۱۶ از سمت تسمه دینام باز می شود آنرا نیز بازکنید موقع جا زدن این پیپ را روی سرسیلندر بگذارید و جا بزنید
۱۹- حال کامل پیچ های سرسیلندر را باز کنید و بردارید فقط یک عدد پیچ سرسیلندر داری بوش می باشد دقت کنید از کجای سرسیلندر برداشید دوباره موقع بستن همانجا ببندید
۲۰ – با کمک دو نفر سرسیلندر را بردارید
۲۱- اگر سرسیلندر نیاز به تراشکاری دارد باید سرسیلندر را لخت کنید.
۲۲- پنجه اگزوز را بازکنید و حرارت گیر آنرا آزاد کنید ۸عدد پیچ با بکس ۱۳
۲۳- پایه دسته موتور را باز کنید
۲۴- هوزیتگ ترموستات را باز کنید
۲۵- قلاب های روی سرسیلندر را نیز باز کنید
۲۶ حال سرسیلندر را به تراشکاری ببرید و کف تراشی کنید
۲۷- با بنزین و یک ورق سمباده روی بوش پیستون ها را کاملا تمییز کنید دوعدد بوش روی سیلندر می باشد با انبردست بیرون بکشید و در آخر باد بگیرید و کاملا خشک کنید
۲۸- هوزینگ ترموستات و پنجه اگزوز همه را تمیز کنید
۲۹- برای جا زدن واشر سرسیلندر علامت top به سمت بالا باشد و سوراخ های روی آن که گوشه سرسیلندر می باشد بسمت باطری باشد فقط دقت کنید واشر را برعکس نگذارید
۳۰- سرسیلندر را تکمیل کنید و با یک نفر با دقت سرسیلندر را جا بگذارید پیستون ها موقع جا زدن همه دقیقا در یک راستا و وسط بوش سیلندر باشد
۳۱- پیچ های سرسیلندر را گیر بدهید و با آچار ترکمتر از وسط به بیرون بصورت حلزونی سفت کنید فقط دقت کنید که نبرید
۳۲- نحوه جا زدن تایم نیز در مراحل قبل توضیح داده شده بود
۳۳- مراحل را دقت زیاد از آخر به اول شروع به بستن کنید واشر گلویی اگزوز ، واشر درب سوپاپ ،ترموستات و هرآنچه نیاز به تعویض دارد را نیز تعویض کنید
۳۴- اجرت تعویض واشرسر سیلندر ۱۷۰۰۰۰ هزار تومان می باشد
۳۵- وسایل مورد نیاز با کف تراشی نزدیک به ۲۰۰۰۰ هزار تومان می شود
راههای جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر پژو 405 و پرشیا و سمند
همانطور که میدانید درست استفاده نکردن یا درست نصب نکردن واشر سرسیلندر ممکن است این قطعه بسوزد و البته نکته دیگری که مهم است این است که در برخی خودرو ها این قطعه نیاز به تعویض دوره ای دارد.
تعویض این قطعه به دلیل استهلاک رایج بوده و رد صورت عدم دقت به این موضوع و عدم انجام این امر باید منتظر سوختن واشر سرسیلندر باشید زیرا این قطعه دیگر قابلیت آب بندی و جلوگیری از اختلاط آب و روغن را در موتور، از دست میدهد و بعد از مدتی صدمات زیادی وارد میکند.
حدودا میتوان گفت برای تعویض واشر سرسیلندر سوخته باید حدود 1 الی 2 میلیون تومان باید خرج کرد پس سعی کنید حواستان به این قطعه با ارزش باشد.
سیستم هوشمند جلوگیری از سوختن واشر سر سیلندر پژو
سیستم خنک کننده خودرو های امروزی در دمای 90 درجه میباشد و اما در صورتی که کوچکترین نشتی در شیلنگی یا حتی درب رادیاتور ایجاد شود باعث سوختن واشر سرسیلندر میشود و هزینه و خسارت زیادی ایجاد میکند.
به همین علت توصیه میشود برای رفتن به مسیر های طولانی حتما آب رادیاتور را چک کنید.
برای اینکه از سوختن واشر سرسیلندر در 405 ، پرشیا و یا سمند جلوگیری کنید میتوانید از سیستم هوشمند هم استفاده کنید که دارای مزایا زیر میباشد :
- نیاز کمتری به بازدید اب خودرو
- تشخیص عمل نکردن ترموستات
- تشخیص نداشتن اب دررادیاتور
- تشخیص داشتن هوا در سیستم خنک کننده
- تشخیص عمل نکردن فن ها
رفع عیب و حل مشکل سوختن واشر سرسیلندر پژو
کارگاه مکانیکی اهورا با استفاده از دانش و تجربه خود و همچنین نسبت به نیاز مردن قطعاتی ساخته است برای حل مشکل واشر زدن پژو 405 ، پرشیا و سمند که در ادامه با آن آشنا میشوید.
⭐ محصول اول ما پیچهای جدید سرسیلندر پژو هستند که با کمترین اصطکاک بیشترین نیرو و فشار رو بر روی سرسیلندر و واشر سرسیلندر وارد میکند و از سوختن واشر سرسیلندر جلوگیری میکنند.
⭐ محصول دوم ما که فیکسچر مقاومتی سیلندر و بوشها میباشد از قسمت بیرون به دیوارهای سیلندر تکیه کرده و از داخل دور تا دور بوش سیلندرها را مهار میکند و بوشها را به طور قائمه بدون حرکت در جای خود نگه میدارد.
ما با طراحی و ساخت این دو محصول توانسته ایم ایراد این موتور را بر طرف کنیم و مشکلات اساسی این موتور را بهبود ببخشیم.
پیچهای ارتقاء یافته سرسیلندر پژو مخصوص موتورهای پژو پارس ، سمند و 405
پیچهای فابریک سرسیلندر به دلیل ارتفاع بلند پیچ، به خوبی سفت نمیشود چون بالای 50 درصد از گشتاور سفت کردن پیچها صرف غلبه بر نیروی اصطکاک میشود
به همین دلیل در هنگام سفت کردن ، پیچها شاید 40 درجه کش میآید و رزوه به سختی می پیچد.
پیچهای ارتقاء یافته سرسیلندر با کمترین اصطکاک بیشترین فشار را بر روی سرسیلندر واشر سرسیلندر و سیلندر وارد میکند.
این پیچ های ارتقا یافته سرسیلندر ما ساخته شده از بهترین متریال و فولاد زد زنگ گرید 12.9 هستند.
این پیچها دو سر رزوه میباشد و پس از قرار دادن سرسیلندر پیچها رو وارد سرسیلندر کرده و با آلن 5 سفت میکنید و سپس واشر و مهره را قرار و نیز سفت میکنیم و برای بهبود عملیات سفت کردن مهره ها بهتر است در چند مرحله به شکل حلزونی پیچها سفت شود و در مرحله آخر 100 نیوتون یا 10 کیلو سفت کنید.
این پیچها به رزوهای سیلندر آسیب نمیزند چون گشتاور بر روی مهره ها وارد میشود.
برای جلوگیری از گالینگ شدن یا گیرپاژ شدن به گیریس آنتی سیز آغشته شده است که از این مدل گیریس برای اجزای کوره استفاده میکنند.
بسیاری از معایب بر طرف میکند از قبیل نشتی روغن از لایه واشرسرسیلندر و نشتی روغن به رادیاتور و کمپرس موتور به مدار آب.
فیکسچر مقاومتی بوشهای سیلندر مخصوص موتور پژو
قابل نصب بر روی خودروهای سواری پژو پارس سمند و405 هستند.
این قطعه دور تا دور بوشهای سیلندر فضای خالی را پر میکند و یکنواخت با بوشها گرم میشود و گرما را سریعا به آب و بدنه موتور هدایت میکند.
یکی دیگر از نکات مثبت این قطعه ، لقی و خلاصی بوشهای سیلندر را به طرفین مهار میکند و بوشها را در جای خود کاملا قائمه نگه میدارد و همچنین این قطعه از پوسیدگی کف سرسیلندر و واشر سرسیلندر جلوگیری میکند وتمامی نقاط واشر سرسیلندر سیلندر را پوشش میدهد.
و این فیکسچر های ما از آلومینیوم نورد شده و توسط فرزcnc تراش داده شده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا حتی دریافت خدمات و استفاده از محصولات ما ، هم میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید و هم در کارگاه ما حضور پیدا کنید.
مطالب مفید
واشر سر سیلندر پژو
سرسیلندر پژو
سیستم هوشمند جلوگیری از سوختن واشر سر سیلندر پژو
سر سیلندر پژو
علائم واشر زدن پژو
واشر سر سیلندر
قیمت فیکسچر سرسیلندر
راههای جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر پژو
حل مشکل واشر زدن 405
مشکلات بعد از تعویض واشر سرسیلندر۴۰۵
واشر سرسیلندر
واشر سرسیلندر نسوز پژو 405
علت واشر زدن پژو
تعویض واشر سرسیلندر 405
علائم سوختن واشر سر سیلندر ۴۰۵
واشر سرسیلندر پژو
جلوگیری از واشر زدن پژو
خرید فیکسچر مقاومتی بوشهای سیلندر مخصوص موتور پژو
فیکسچر سرسیلندر
تقویت واشر سر سیلندر پژو
معایب واشر سرسیلندر فلزی
قیمت فیکسچر مقاومتی بوشهای سیلندر مخصوص موتور پژو
سرسیلندر پژو 405
فیکسچر مقاومتی بوشهای سیلندر مخصوص موتور پژو
جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر پژو 405
خرید فیکسچر سرسیلندر
دلیل واشر زدن پژو
راههای جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر 405
علت سوختن واشر سر سیلندر پژو
علت واشر زدن ۴۰۵
واشر سرسیلندر پژو 405
واشر زدن خودرو ۴۰۵
علائم سوختن واشر سرسیلندر پژو
قیمت فیکسچر سرسیلندر پژو 405
سوختن واشر سرسیلندر پژو
واشر سر سیلندر سمند
واشرسرسیلندرپژو۴۰۵
واشر سر سیلندر پژو 405
علت کثیف شدن آب رادیاتور پژو 405
واشر سرسیلندر سمند
واشر زدن پژو
واشر ترساندن پژو
روش نصب واشر سرسیلندر مسی
سرسیلندر ۴۰۵
فیلم سوختن واشر سر سیلندر
اگر ماشین واشر سر سیلندر بسوزد چه میشود
واشر سرسیلندر پژو پارس
واشر سر سیلندر ۴۰۵
سرسیلندر پژو ۴۰۵
واشر سرسیلندر ۴۰۵
با ما تماس بگیرید.
با ما تماس بگیرید.
برای دریافت اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.
با سلام لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید
با ما تماس بگیرید.
با سلام لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید
برای آگاهی از قیمت ها تماس بگیرید.
برای اطمینان به کارگاه ما تشریف بیاورید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
بله این روش کاملا تضمینی و تست شده است
تماس بگیرید.
این قطعات تضمینی و تست شده هستند.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تماس بگیرید.
با شماره های درج شده رد سایت تماس بگیرید.
با ما تماس بگیرید.
برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.
برای دریافت اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.
برای تهیه با ما تماس بگیرید.
برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق با ما تماس بگیرید.
برای دریافت اطلاعات با ما تماس بگیرید.
با ما تماس بگیرید.
بله این راه حل کاملا تضمینی و تست شده میباشد
برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
با ما تماس بگیرید.
سلام
خیر
این راه حل تست شده و مطمئن است و هیچ مشکلی ایجاد نمیکند.
سلام
برای دریافت اطلاعات با ما تماس بگیرید.
برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.
سلام
برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.
با شماره های ما تماس بگیرید.
سلام
بله روی انواع خودرو ها قابل نصب هست.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
شماره و آدرس در قسمت تماس با ما درج شده است.
با شماره های ما تماس بگیرید.
با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
سلام
بله این خدمات در کارگاه خودمان انجام میشود.
برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.
برای اطلاعات کامل با ما تماس بگیرید.
برای اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.
بله این روش کاملا تضمینی هست و میتونید برای دریافت اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.
سلام
آدرس و شماره در قسمت تماس با ما موجود میباشد.
برای هماهنگی های لازم با ما تماس بگیرید.
با شماره های ما تماس بگیرید.
شما هم مثل سایر مشتریان ما میتوانید از این قطعات استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
در این خصوص با تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید
بله با نصب این قطعات مشکل واشر زدن کامل حل میشود.
با شماره های ما تماس بگیرید.
بله خداروشکر ما توانستیم با این قطعات این مشکل را کاملا حل کنیم
بله این قطعات کاملا تضمینی هستند و تمامکی مشتریان هم از این امر کاملا راضی هستند.
در صورت نیاز با مشاره های ما تماس بگیرید.
در کارخانه خیر
این راه حل هیچ مشکلی حتی سر و صدا هم ندارد
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
سلام
بله این قطعه تضمینی و تایید شده است
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
جنس این محصولات از آهن و فولاد مقاوم میباشند.
سلام بله واقعیت دارد و میتوانید برای استفاده با ما تماس بگیرید و یا در محل حضور پیدا کنید.
برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.
برای سفارش و خرید محصولات ما با شماره های درج شده رد سایت تماس بگیرید.
شماره ها و آدرس در صفحه تماس با ما درج شده اند.
با این شرایط بهتره حتما یه مکانیک ماهر وسیله شمارو چک کنه و مشکل را پیدا و بر طرف کنه