رفع عیب سوختن واشر سرسیلندر پژو 405 و پرشیا

09363163875 تلفن تماس
رفع عیب سوختن واشر سرسیلندر پژو 405 و پرشیا

پژو 405 یکی از ماشین های شرکت پژو است که در دمای بالا اگر رسیدگی نشود به دفعات زیاد واشر سرسیلتدر میسوزاند و پیدا کردن راهی برای رفع این مشکل بسیار برای صاحبان پژو 405 مهم است که کارگاه مکانیکی اهورا این مشکل را به طور تضمینی و تست شده حل کرده است

مکانیکی اهورا
مکانیکی اهورا

معرفی محصول رفع عیب سوختن واشر سر سیلندر

معرفی محصول رفع عیب سوختن واشر سر سیلندر
31/07/2021

نحوه کارکرد فیکسچر جهت سوختن واشر سر سیلندر

نحوه کارکرد فیکسچر جهت سوختن واشر سر سیلندر
31/07/2021

آموزش نصب فیکسچر بدون تراش

آموزش نصب فیکسچر بدون تراش
31/07/2021

واشر سرسیلندر پژو

موتور خودرو دارای دو قسمت اصلی سیلندر و سرسیلندر میباشد که این دو قطعه نیاز به روغن کاری و اب خنک دارند و مسیر های عبور آب و روغن در شیار های داخل موتور در محل اتصال سیلندر و سر سیلندر به هم میرسند و کوچکترین تاخل آب و روغن باعث وارد شدن آسیب جدی به موتور میشود.

واشر سرسیلندر هم دقیقا در این مسیر قرار میگیرد و  و مسیر آب و روغن را جدا میکند.

واشر سرسیلندر پژو بسیار حساس بوده و در صورت بالارفتن بیش از اندازه دمای موتور ، این قطعه آسیب دیده و سبب ایجاد مشکلات بعدی در موتور خودرو می شود.

به همین علت باید دقت زیادی در نگهداری خودرو داشته باشید تا از وارد شدن هر آسیب و صدمه ای به موتور جلوگیری کنید.

 

سرسیلندر پژو

سیلندر محفظه ای استوانه ای است که یک طرف آن پیستون و طرف دیگر آن سرسیلندر است که مجموعه سوپاپ ها ، میل سوپاپ ، شمع ها و منیفولد ها و بر روی این قطعه سوار میشوند و در واقع میتوان گفت ارتباط این اجزا با محفظه احتراق از طریف سرسیلنردر امکان پذیر است.

سرسیلندر پژو هم مثل درپوشی روی سیلندر ها یا محفظه های احتراق عمل میکند.

این قطعه به دلیل قابلیت انتقال حرارت بالا و وزن سبک آلومینیوم ، جنس آلیاژ آن هم از آلومینیوم است و همچنین علاوه بر قطعات جانبی ، دارای کانال هایی برای روغن و سیستم خنک کننده هم دارد و باعث روانکاری و خنک کاری میشود.

یکی از مشکلات معمول سرسیلندر پژو ، تاب برداشتن آنهاست که به دلیل داغ شدن سرسیلندر  یا عدم رعایت باز و بسته کردن اصولی سرسیلندر اتفاق میافتد.

البته داغ شدن موتور و یا یخ زدن مایع خنک کننده در کانال های سرسیلندر هم باعث ترک خوردن آن میشود.

 

علت سوختن متوالی واشر سرسیلندر خودروهای پژو چه چیزی میتواند باشد؟

علت سوختن واشر سرسیلندر پژو

واشر سرسیلندر در واقع فضای بین سیلندر و سرسیلندر را یکپارچه میکند و از نشت آب و گاز و همچنین از نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری میکند.حواستان باشد اگر بخار از اگزوز خارج شود این میتواند یکی از نشانه های سوختن واشر سرسیلندر خودرو باشد.

اصلی ترین دلیل سوختن واشر سرسیلندر XU7  به پایین بودن کیفیت قطعات و مونتاژ ضعیف نمونه ها بر میگردد و بعد هم نگهداری ضعیف و غیر اصولی از خودرو و لوازم آن.این دلایل را روی این حساب میگوییم که ما در سال های 85 تا 90  موتور های زیادی را تعمیر کردیم که پس از تعمیر بیشتر از 300 کیلومتر حتی در خوزستان کار کردند و واشر هم نسوزاندند.کیفیت در قطعات و دقت در مونتاژ یکی از اصلی ترین دلایل در این موضوع است.

موتور xu7jp4 که بر روی پژو پارس elx قدیمی و زانتیا 1800 و سمند سریر نصب میشد از نظر بحث واشر و ساختار بلوک موتور بسیار شبیه موتور xu7jp هست که بر روی 405 و سمند و پارس معمولی نصب میشود و این موتور های قدیمی به علت بالا بودن کیفیت قطعاتشان به هیچ وجه با مشکل واشر سرسیلندر روبرو نبودند.

کیفیت قطعات موتور های قدیمی به قدری بالا است که حتی اگر قطعات موتور های قدیمی را با چشم هم ببینید میتوانید تفاوت آن ها با قطعات جدید را پیدا کنید.

کیفیت پایین قطعات خودرو هر کدام یک عیب روی ماشین ایجاد میکنند مثلا یک مدل ماشین واشر سرسیلندر میسوزاند و دیگری نشت روغن،مشکلات برقی،مشکلات گیربکس و صد ها مشکل دیگر پیدا میکنند.

مورد بعدی هم که بسیار مهم است نگهداری موتور است.خیلیا هستند که موتور های پیکان را با موتور های جدید مقایسه میکنند در صورتی که موتور های xu7 یک موتور گرم کار هستند که رادیاتور تحت فشار داره و گاهی دمای مایع خنک کاری از 100 درجه سانتیگراد هم رد میشود.

مواردی مثل تعویض نکردن مایع خنک کاری در بازه های زمانی،عدم استفاده از مخلوط آب مقطر خالص و ضد یخ،استفاده از روغن بی کیفیت،استفاده مداوم از سوخت گاز،گیر کردن ترموستات،نشت درب رادیاتور ، هوا گرفتن سیستم کولینگ ، از کار افتادن فن ها به دلیل مشکلات برقی ، کثیف شدن سطح خارجی و فین های رادیاتور و خیلی مسایل دیگه هم هستند که جزء دلایل اصلی سوختن واشر سرسیلندر میشوند.

بنابراین اگر قطعات موتوری با کیفیت باشند و صاحب خودرو به بهترین نحو از موتور خودرو که مهم ترین قسمت خودرو است اصولی نگهداری کند،موتور سالیان سال به بهترین شکل کار میکند و هزینه تعمیراتش هم به حداقل میرسد.

 

دلایل اصلی سوختن واشر سرسیلندر

موتور xu7 که در کشور ایران بر روی خودروهای 405، پارس و سمند نصب شده است به طور کلی دلایل سوختن واشر سرسیلندر این موتور به دو عیب مربوط میشود :

  1. پیچهای سرسیلندر پژو به خوبی نقاط اتصال رو سفت نمیکند.
  2. بوشهای این موتور از نوع تر میباشد که اگر توجه کرده باشید پس از جا زدن به طرفین مقداری خلاصی دارد که فقط توسط قرار گرفتن سرسیلندر محکم میشود.

 

دیگر دلایل سوختن واشر سرسیلندر پژو 405 و پرشیا

پیچ دو سر رزوه

_ پیچهای سرسیلندر پژو به خوبی نقاط اتصال رو سفت نمیکند.

_ بوشهای این موتور از نوع  تر میباشد که اگر توجه کرده باشید پس از جا زدن به طرفین مقداری خلاصی دارد که فقط توسط قرار گرفتن سرسیلندر محکم میشود. 

_ داغ شدن موتور که باعث کم شدن آب رادیاتور و جوش آوردن میشود.

_ غفلت مکانیک در بستن واشر سرسیلندر(واشر سرسیلندر باید در جهت های درست و کاملا صاف بسته شود)

_ استهلاک موتور خودرو که اگر سر سیلندر از موتور باز و جدا شود عملا این قطعه از بین رفته محسوب می شود و باید تعویض شود و موتور هم در صورت کارکرد طولانی و ماندن زیاد در ترافیک از بین می رود .

_ کم بودن آب رادیاتور

_ نشتی آب از موتور

_ خرابی فن

_ عدم استفاده از ضد یخ

 

چه موقعی واشر سرسیلندر میسوزد یا نیم سوز میشود؟

آب بندی انواع واشر سرسیلندر خودرو های مختلف بسیار مهم است زیرا هرگونه مشکل از طرف واشر سرسیلندر روی دقت کار موتور تاثیر میگذاردو باعث کاهش قدرت و راندمان موتور میشود.واشر سرسیلندر باید بتواند فشار و حرارت ناشی از موتور را تحمل کند اما اگر آب رادیاتئور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار زیادی وارد میشود و همین موضوع باعث سوختن واشر سرسیلندر میشود که هزینه زیادی هم در بر دارد.

 

علائم سوختن واشر سرسیلندر یا واشر زدن پژو

علائم واشر زدن پژو

بد کار کردن موتور

زمانی که موتور بد کار میکند ، در برخی مواقع نشان دهنده این است که رینگ اطراف سیلندر و واشر سرسیلندر به درستی نمیتواند کار خود را انجام دهد و دلیل این اتفاق سوختن واشر سرسیلندر میباشد.

کم کردن آب

اگر احساس میکنید آب رادیاتور خیلی زود کم و خالی میشود میتوانید به خرابی واشر سرسیلندر شک کنید.

کم کردن روعن

دقیقا شبیه به کم کردن آب این امکان وجود دارد که روغن موتور نیز نشت کند و به درون محفظه احتراق و یا سیستم خنک کننده موتور راه باید.

نشتی مایعات خارجی

زمانی که نشتی آب یا روغن را مشاهده کردید باید متوجه سوختن یا خرابی واشر سرسیلندر شوید.

نشتی داخلی

اگر روغن موتور وارد مسیرهای ویژه مایع خنک کننده شود، روی درب رادیاتور یا در مخزن ذخیره آب رادیاتور، مایعی شبیه به سس مایونز، به رنگ قهوه‌ای روشن خواهید دید که این یکی از نشانه های مهم سوختن واشر سرسیلندر است.

تغییر رنگ روغن موتور

یکی دیگر از علائم سوختن واشر سرسیلندر تغییر رنگ روغن موتور خودرو است.

تغییر رنگ آب

همچنین روغن نفوذی به حفره آب پس از سوختن واشر سرسیلندر باعث شیری شدن رنگ آب می گردد.

خروج دود سفید یا آبی از اگزوز

یکی از راه های تشخیص سوختگی واشر سرسیلندر مشاهده دود سفید یا آبی از اگزوز است.

خرابی کامل موتور

در موارد خرابی شدید واشر سرسیلندر، وقتی مقدار زیادی مایع خنک کننده وارد سیلندر شود، می‌تواند موجب قفل هیدرواستاتیکی که به اصطلاح هیدرولاک می گویند شده و آسیب دائمی به موتور خودرو وارد کند.

 

اقدامات اولیه در صورت سوختن واشر سرسیلندر

سوختن واشر سرسیلندر

اگر متوجه شدید که واشر سرسیلندر خودرو سوخته است و علائم سوختن واشر سرسیلندر را مشاهده کردید از رانندگی در ادامه مسیر خودداری کنید و ماشین را برای رساندن به نزدیک ترین تعمیرگاه بکسل کنید اما اگر در شرایطی نیستید که این کار را انجام دهید فقط برای مسیری کوتاه میتوانید در مخزن روغن موتور را باز کنید تا آبی که با روغن قاطی شده است در اثر حرارت بخار شود و و پس از این کار میتوانید دوباره موتور خودرو را روشن کنید و خودتان را به جایی برسانید.

اگر واشر سرسیلندر بسوزد آب بندی سرسیلندر و سیلندر از بین میرود و ماشین آب روغن قاطی میکند و این مشکل اگر ادامه پیدا کند آب رادیاتور کاملا چرب میشود و رنگ شیری به خود میگیرد و خساراتی وارد میکند مانند تعویض واشر سرسیلندر خودرو.

البته قبل از تعویض باید به وسیله مکانیک عیب یابی دقیق انجام شود. و همانطور که گفته شد واشر را باید روی سطح کاملا صاف و تمیز قرار داد. به همین دلیل اکثر تعمیرکاران سطح سیلندر را با سنگ مخصوصی تمیز کرده و کاملاً صاف و صیقلی میکنند.

 

تعویض واشر سرسیلندر 405

تعویض و نصب واشر سرسیلندر از امور تخصصی است که باید طبق استاندارد و اصول خاصی انجام شود که مراحل این امر به شرح زیر میباشد :

۱- ابزار مورد نیاز را تهیه کنید

۲- آب رادیاتور را تخلیه کنید

۳- بست باطری و خود باتری و سینی باطری را باز کنید و کنار بگذارید

۴- قاب فیلتر هوا را باز کنید

۵- منیفولد هوا را باز کنید و عقب بکشید کامل نیاز به بیرون کشیدن ندارد ۶ عدد پیچ با بکس ۱۳ و جغجغه

۶-درپوش میل سوپاپ را باز کنید و بردارید ۱۰ عدد مهره با بکس ۱۰

۷- شلنگ نرموستات را باز کنید

۸- شلنگ بخاری را باز کنید

۹- کوئل دوبل را باز کنیدو وایرها را از روی شمهع آزاتد کنید ۴ عدد پیچ ستاره ای با t20

۱۰- سوکت کوئل دوبل  و سوکت فشنگی آب را آزاد کنید فقط رنگ سوکت فشنگی آب را جابه جا نکنید

۱۱- پیچ نگهدارنده گژ روغن را باز کنید با الن ۶

۱۲- بالانس تعادل سمت تسمه تایم را باز کنید سه عدد پیچ با آلن ۸

۱۳- قاب بالایی تسمه تایم را باز کنید دو عدد پیچ با بکس

۱۴- چرخ دنده تسمه تایم را روی تایم بگذارید و تسمه تایم را آزاد کنید و چرخ دنده را باز کنید

۱۵- پیچ های گلویی اگزوز را باز کنید برای راحتر باز شدن قبلش روغن ترمز بزنید

۱۶- حال نوبت باز کردن پیچ های سر سیلندر می باشد با بکس t55 و دسته بکس یکی یکی پیچ های را از بیرون به داخل بصورت حلزونی شل کنید

۱۷- زیر پیچ کارتر جک بزنید و موتور را مهار کنید و پیچ های دسته موتور را باز کنید ۴عدد مهره با بکس ۱۶

۱۸- پایه دسته موتور یک پیچ بلند به روی بلوکه موتور بسته می شود که با اچار ۱۶ از سمت تسمه دینام باز می شود آنرا نیز بازکنید موقع جا زدن این پیپ را روی سرسیلندر بگذارید و جا بزنید

۱۹- حال کامل پیچ های سرسیلندر را باز کنید و بردارید فقط یک عدد پیچ سرسیلندر داری بوش می باشد دقت کنید از کجای سرسیلندر برداشید دوباره موقع بستن همانجا ببندید

۲۰ – با کمک دو نفر سرسیلندر را بردارید

۲۱- اگر سرسیلندر نیاز به تراشکاری دارد باید سرسیلندر را لخت کنید.

۲۲- پنجه اگزوز را بازکنید و حرارت گیر آنرا آزاد کنید  ۸عدد پیچ با بکس ۱۳

۲۳- پایه دسته موتور را باز کنید

۲۴- هوزیتگ ترموستات را باز کنید

۲۵- قلاب های روی سرسیلندر را نیز باز کنید

۲۶ حال سرسیلندر را به تراشکاری ببرید و کف تراشی کنید

۲۷- با بنزین و یک ورق سمباده روی بوش پیستون ها را کاملا تمییز کنید دوعدد بوش روی سیلندر می باشد با انبردست بیرون بکشید و در آخر باد بگیرید و کاملا خشک کنید

۲۸- هوزینگ ترموستات و  پنجه اگزوز همه را تمیز کنید

۲۹- برای جا زدن واشر سرسیلندر علامت top به سمت بالا باشد و سوراخ های روی آن که گوشه سرسیلندر می باشد بسمت باطری باشد فقط دقت کنید واشر را برعکس نگذارید

۳۰- سرسیلندر را تکمیل کنید و با یک نفر با دقت سرسیلندر را جا بگذارید پیستون ها موقع جا زدن همه دقیقا در یک راستا و وسط بوش سیلندر باشد

۳۱- پیچ های سرسیلندر را گیر بدهید و با آچار ترکمتر از وسط به بیرون بصورت حلزونی سفت کنید فقط دقت کنید که نبرید

۳۲- نحوه جا زدن تایم نیز در مراحل قبل توضیح داده شده بود

۳۳- مراحل را دقت زیاد از آخر به اول شروع به بستن کنید واشر گلویی اگزوز ، واشر درب سوپاپ ،ترموستات و هرآنچه نیاز به تعویض دارد را نیز تعویض کنید

۳۴- اجرت تعویض واشرسر سیلندر ۱۷۰۰۰۰ هزار تومان می باشد

۳۵- وسایل مورد نیاز با کف تراشی نزدیک به ۲۰۰۰۰ هزار تومان می شود

 

راههای جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر پژو 405 و پرشیا و سمند

جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر

همانطور که میدانید درست استفاده نکردن یا درست نصب نکردن واشر سرسیلندر ممکن است این قطعه بسوزد و البته نکته دیگری که مهم است این است که در برخی خودرو ها این قطعه نیاز به تعویض دوره ای دارد.

تعویض این قطعه به دلیل استهلاک رایج بوده و رد صورت عدم دقت به این موضوع و عدم انجام این امر باید منتظر سوختن واشر سرسیلندر باشید زیرا این قطعه دیگر قابلیت آب بندی و جلوگیری از  اختلاط آب و روغن را در موتور، از دست می‌دهد و بعد از مدتی صدمات زیادی وارد میکند.

حدودا میتوان گفت برای تعویض واشر سرسیلندر سوخته باید حدود 1 الی 2 میلیون تومان باید خرج کرد پس سعی کنید حواستان به این قطعه با ارزش باشد.

 

سیستم هوشمند جلوگیری از سوختن واشر سر سیلندر پژو

سیستم خنک کننده خودرو های امروزی در دمای 90 درجه میباشد و اما در صورتی که کوچکترین نشتی در شیلنگی یا حتی درب رادیاتور ایجاد شود باعث سوختن واشر سرسیلندر میشود و هزینه و خسارت زیادی ایجاد میکند.

به همین علت توصیه میشود برای رفتن به مسیر های طولانی حتما آب رادیاتور را چک کنید.

برای اینکه از سوختن واشر سرسیلندر در 405 ، پرشیا و یا سمند جلوگیری کنید میتوانید از سیستم هوشمند هم استفاده کنید که دارای مزایا زیر میباشد :

  1. نیاز کمتری به بازدید اب خودرو
  2. تشخیص عمل نکردن ترموستات
  3. تشخیص نداشتن اب دررادیاتور
  4. تشخیص داشتن هوا در سیستم خنک کننده
  5. تشخیص عمل نکردن فن ها

 

رفع عیب و حل مشکل سوختن واشر سرسیلندر پژو

کارگاه مکانیکی اهورا با استفاده از دانش و تجربه خود و همچنین نسبت به نیاز مردن قطعاتی ساخته است برای حل مشکل واشر زدن پژو 405 ، پرشیا و سمند که در ادامه با آن آشنا میشوید.

⭐ محصول اول ما پیچهای جدید سرسیلندر پژو هستند  که با کمترین اصطکاک بیشترین نیرو و فشار رو بر روی سرسیلندر و واشر سرسیلندر وارد میکند و از سوختن واشر سرسیلندر جلوگیری میکنند.
⭐ محصول دوم ما که فیکسچر مقاومتی سیلندر و بوشها میباشد از قسمت بیرون به دیوارهای سیلندر تکیه کرده و از داخل دور تا دور بوش سیلندرها را مهار میکند و بوشها را به طور قائمه بدون حرکت در جای خود نگه میدارد.
ما با طراحی و ساخت این دو محصول توانسته ایم ایراد این موتور را بر طرف کنیم و مشکلات اساسی این موتور را بهبود ببخشیم.

 

پیچهای ارتقاء یافته سرسیلندر پژو مخصوص موتورهای پژو پارس ، سمند و 405

پیچ های ارتقا یافته مخصوص سرسیلندر

پیچهای فابریک سرسیلندر به دلیل ارتفاع بلند پیچ، به خوبی سفت نمیشود چون بالای 50 درصد از گشتاور سفت کردن پیچها صرف غلبه بر نیروی اصطکاک می‌شود
به همین دلیل در هنگام سفت کردن ، پیچها شاید 40 درجه کش می‌آید و رزوه به سختی می‌ پیچد.
پیچهای ارتقاء یافته سرسیلندر با کمترین اصطکاک بیشترین فشار را بر روی سرسیلندر واشر سرسیلندر و سیلندر وارد میکند.
این پیچ های ارتقا یافته سرسیلندر ما ساخته شده از بهترین متریال و فولاد زد زنگ گرید 12.9 هستند.
این پیچها دو سر رزوه میباشد و پس از قرار دادن سرسیلندر پیچها رو وارد سرسیلندر کرده و با آلن 5 سفت میکنید و سپس واشر و مهره را قرار و نیز سفت میکنیم و برای بهبود عملیات سفت کردن مهره ها بهتر است در چند مرحله به شکل حلزونی پیچها سفت شود و در مرحله آخر 100 نیوتون یا 10 کیلو سفت کنید.
این پیچها به رزوهای سیلندر آسیب نمیزند چون گشتاور بر روی مهره ها وارد میشود.
برای جلوگیری از گالینگ شدن یا گیرپاژ شدن به گیریس آنتی سیز آغشته شده است که از این مدل گیریس برای اجزای کوره استفاده میکنند.
بسیاری از معایب بر طرف میکند از قبیل نشتی روغن از لایه واشرسرسیلندر و نشتی روغن به رادیاتور و کمپرس موتور به مدار آب.

 

فیکسچر مقاومتی بوشهای سیلندر مخصوص موتور پژو

فیکسچر-سرسیلندر

قابل نصب بر روی خودروهای سواری پژو پارس سمند و405 هستند.
این قطعه دور تا دور بوشهای سیلندر فضای خالی را پر میکند و یکنواخت با بوشها گرم میشود و گرما را سریعا به آب و بدنه موتور هدایت میکند.
یکی دیگر از نکات مثبت این قطعه ، لقی و خلاصی بوشهای سیلندر را به طرفین مهار میکند و بوشها را در جای خود کاملا قائمه نگه میدارد  و همچنین این قطعه از پوسیدگی کف سرسیلندر و واشر سرسیلندر جلوگیری میکند وتمامی نقاط واشر سرسیلندر سیلندر را پوشش میدهد.
و این فیکسچر های ما از آلومینیوم نورد شده و توسط فرزcnc تراش داده شده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا حتی دریافت خدمات و استفاده از محصولات تضمینی ما ، هم میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید و هم در کارگاه ما حضور پیدا کنید.

 

مطالب مفید

  1. تست موتور پژو 405
  2. نقطه ضعف موتور XU7
  3. پیچ های دو سر رزوه

 

واشر سر سیلندر پژو
سرسیلندر پژو
سیستم هوشمند جلوگیری از سوختن واشر سر سیلندر پژو
سر سیلندر پژو
علائم واشر زدن پژو
واشر سر سیلندر
قیمت فیکسچر سرسیلندر
راههای جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر پژو
حل مشکل واشر زدن 405
مشکلات بعد از تعویض واشر سرسیلندر۴۰۵
واشر سرسیلندر
واشر سرسیلندر نسوز پژو 405
علت واشر زدن پژو
تعویض واشر سرسیلندر 405
علائم سوختن واشر سر سیلندر ۴۰۵
واشر سرسیلندر پژو
جلوگیری از واشر زدن پژو
خرید فیکسچر مقاومتی بوشهای سیلندر مخصوص موتور پژو
فیکسچر سرسیلندر
تقویت واشر سر سیلندر پژو
معایب واشر سرسیلندر فلزی
قیمت فیکسچر مقاومتی بوشهای سیلندر مخصوص موتور پژو
سرسیلندر پژو 405
فیکسچر مقاومتی بوشهای سیلندر مخصوص موتور پژو
جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر پژو 405
خرید فیکسچر سرسیلندر
دلیل واشر زدن پژو
راههای جلوگیری از سوختن واشر سرسیلندر 405
علت سوختن واشر سر سیلندر پژو
علت واشر زدن ۴۰۵
واشر سرسیلندر پژو 405
واشر زدن خودرو ۴۰۵
علائم سوختن واشر سرسیلندر پژو
قیمت فیکسچر سرسیلندر پژو 405
سوختن واشر سرسیلندر پژو
واشر سر سیلندر سمند
واشرسرسیلندرپژو۴۰۵
واشر سر سیلندر پژو 405
علت کثیف شدن آب رادیاتور پژو 405
واشر سرسیلندر سمند
واشر زدن پژو
واشر ترساندن پژو
روش نصب واشر سرسیلندر مسی
سرسیلندر ۴۰۵
فیلم سوختن واشر سر سیلندر
اگر ماشین واشر سر سیلندر بسوزد چه میشود
واشر سرسیلندر پژو پارس
واشر سر سیلندر ۴۰۵
سرسیلندر پژو ۴۰۵
واشر سرسیلندر ۴۰۵


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
  • ابراهیم
    باسلام وخسته نباشید از اصفهان مزاحمتان میشوم چگونه میتوانم این‌ها را سفارش بدهم
    • مدیر سایت

      با ما تماس بگیرید.

  • مجتبی
    با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم برای تهیه پیچ ها وفیکسچر چه باید کرد
    • مدیر سایت

      با ما تماس بگیرید.

  • جواد
    سلام روز بخیر خسته نباشید با این پیچها و فیکسچر نیاز به تعویض قطعه دیگری در موتور می باشد ممنون توضیح دهید باتشکر
    • مدیر سایت

      برای دریافت اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.

  • رضاصفی خانی
    سلام من ماشینم مشکل واشرزدن داره موتورxu7هست برای خریدپیچهای سرسیلندروفیکسچر چیکاربایدبکنم وقیمت رولطفابگیدممنون میشم ایاباخریداین محصول مشکلم حل میشه لطفاراهنماییم کنیدیک دنیاسپاس
    • مدیر سایت

      با سلام لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  • حسین
    کارتون درسته فکره یاتاقان ماشینم کردین که موتور داغ میشه چه فشاری روی یاتاقان میاره .میشه عین پژوslxفقط یاتاقان میزنه.
  • حسین
    کارتون درسته فکره یاتاقان ماشینم کردین که موتور داغ میشه چه فشاری روی یاتاقان میاره .میشه عین پژوslxفقط یاتاقان میزنه.
    • منصور
      سلام برادر گرامی با این فیکسچر گرمای بوشها به بلوک سیلندر منتقل میشود و تمام قطعات موتور خنکتر میشود .توی کلیپ هم به وضوح توضیح داده و در عمل هم همین طور است.
  • علیرضا زمانی
    سلام خسته شدم میخوام مشکلم حلش بشه از واشر۴۰۵
    • مدیر سایت

      با ما تماس بگیرید.

  • علیرضا زمانی
    سلام خسته شدم میخوام مشکلم حلش بشه از واشر۴۰۵
    • مدیر سایت

      با سلام لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  • محمد
    قیمت فیکسچر پژو چه قدر است
    • مدیر سایت

      برای آگاهی از قیمت ها تماس بگیرید.

  • اسماعیل
    سلام ۴تا پیچ سرسیلندر ماشین ازپائین سیلند شکسته که ایا میتونم از پیچهای دوسررزوه شمااستفاده کنم که بامهره رو سرسیلند سفت کنم
    • مدیر سایت

      برای اطمینان به کارگاه ما تشریف بیاورید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

  • غلامعباس سراک
    سلام من واشر سرسیلند پژوسریع میسوزع بااین روش دیگه نمیسوزه
    • مدیر سایت

      بله این روش کاملا تضمینی و تست شده است

  • Mohsen
    چگونه سفارش بدهیم
    • مدیر سایت

      تماس بگیرید.

  • معلم
    توی خوزستان واشر پژوبعد از 50000 کیلومتر می سوزه.من یه پارس 90 دارم که 250000 تا رفته.تا الان دوبار سرسیلندر و 4تا واشر انداختم. تا اول تابستون دوباره وقت ایستادنشه.ان شاالله که ابداعتون مفید باشه. توی خوزستان بازار یابی کنید.ما اینجا با xu7گرفتاریم.
    • مدیر سایت

      این قطعات تضمینی و تست شده هستند.

      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • حمید رضا
    قیمتش چنده؟
    • مدیر سایت

      تماس بگیرید.

  • عبدالله بلوچ
    سلام من سه بار پشت سر هم در طول یک ما واشر عوض کردم ماشین مدل 93بود هرکار کردم متاسفانه درست نشد تاز دارم این توضیحات میبینم خیلی خیلی ممنونم
  • محمدرضا
    سلام من یه پارسxu7دارم واشر میزنه نمایندگی در کرمان یارفسنجان دارید مراجعه کنم یا لوازم جدید چطور میتونم خریداری کنم قیمت چنده؟؟
    • مدیر سایت

      با شماره های درج شده رد سایت تماس بگیرید.

  • سعید بلوچ
    همین واشر سر سیلندر میخوام
    • مدیر سایت

      با ما تماس بگیرید.

  • غلامحسین زند
    سلام خودرو من خیلی ضعیف واشر سر سیلندر سوخته اگر ازقن بیایم کرج هزینه چقدر میشود ۰۹۱۹۱۹۶۸۷۵۰
    • مدیر سایت

      برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

  • منصور
    سلام سوال من درمورد واشارسوزی است ایا واشارسوزی میتونه از واتر پمپ باشه
    • مدیر سایت

      برای دریافت اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.

  • رحمان منصوریان
    سلام ؛ لطفا با شماره بنده ۰۹۱۷۶۰۸۵۸۱۹ تماس بگیرید جهت سفارش فیکسچر !!
  • علی
    سلام لطفا نحوه تهیه رو بفرمائید ۰۹۱۳۵۹۴۲۱۲۷
    • مدیر سایت

      برای تهیه با ما تماس بگیرید.

  • دهقان
    سلام بسیار خوب وجالب بود ایا میتوان فقط دور بوش تراش زد که فیکسچر سرجای خودش سفت ومحکم باشد وبه واشر هم فشار لازم وارد کند چرا که در شهر ماتراشکاری که بتواند دور سیلندر تراش بزند نیست.لطفا راهنمایی کنید باتشکر
    • مدیر سایت

      برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق با ما تماس بگیرید.

  • سعید
    سلام قیمت تعدادچنده
    • مدیر سایت

      برای دریافت اطلاعات با ما تماس بگیرید.

  • محمد
    سلام خسته نباشید .قیمت قطعات با تعمیر چنده
    • مدیر سایت

      با ما تماس بگیرید.

  • رضا
    سلام وخسته نباشید ایا تضمین میکنید که دیگر واشر نمیزندوبه قطعات دیگر ماشین ضرر نمیرساند اگه ضمانت میکنید شرایط خرید وقیمت رو لطف کنین
    • مدیر سایت

      بله این راه حل کاملا تضمینی و تست شده میباشد

      برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • معین قربانی
    سلام خسته نباشید ماشین من واشر ترسونده این قطعه را چجوری به دست بیاورم توضیع بدین ممنون میشم با تشکر
    • مدیر سایت

      با ما تماس بگیرید.

  • کامران
    با سلام و احترام و خسته نباشی از وقتی که برای این گار گذاشتید یه سوئل داشتم اونم اینکه در اثر گرم شدن فیکسچر و انبساط اون ، ایا به بلوک سلیندر فشار نمیاد که باعث ترکیدنش بشه؟پیشاپیش از جوابتون متشکرم
    • مدیر سایت

      سلام

      خیر

      این راه حل تست شده و مطمئن است و هیچ مشکلی ایجاد نمیکند.

  • علی
    سلام ، آیا نمایندگی تعمیرات و مصب فیکسچر در شهرستانهایی مثل شیراز ندارید؟
    • مدیر سایت

      سلام

      برای دریافت اطلاعات با ما تماس بگیرید.

  • علی
    سلام جناب شرمنده قیمت پیچ ها وفیکساتورچندمیشه؟
    • مدیر سایت

      برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

  • علیرضا
    سلام جالب بود
  • عباس سلیمانی
    خیلی از توضیحات بجا وجامع شما سپاسگزارم.
  • منصور
    سلام ,هزینه نصب فیکسچر چقدر میشه
    • مدیر سایت

      سلام

      برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

  • مهدی ضرابی
    سلام من از محصول شما خوشم اومده چطوری میتونم فیکچستر تهیه کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • مدیر سایت

      با شماره های ما تماس بگیرید.

  • علی
    سلام فیکسچر و پیچ ها برای پارس ELX هم استفاده میشه و قیمتش چنده، چطور باید تهیه کنم. من هر یکی دوسال یکبار واشر عوض میکنم به نظر شما علتش چیه؟
    • مدیر سایت

      سلام

      بله روی انواع خودرو ها قابل نصب هست.

      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • محمدیاسین قاسمی
    سلام مهندس میشه آدرستون رابفرستید تاماشینم بیارم برای تعمیر هزینه این وسایل بادست مزد چقدرمیشه
    • مدیر سایت

      شماره و آدرس در قسمت تماس با ما درج شده است.

  • هادی
    چه‌جوری‌سفارش‌‌بدیم‌این‌خرید‌پیجهای‌‌ها‌و‌فیچگسر
    • مدیر سایت

      با شماره های ما تماس بگیرید.

  • محمد
    سلام قیمت فیکسچر وده عدد پیچ و مهره سر سیلندر چنده وآیا به شهرستان هم می‌فرستید با تشکر از زحمات شما
    • مدیر سایت

      با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • موسوی
    سلام وقتتون بخیر ممنون از سایت خوبتون جسارتا هزینه این فییکچر و پیچ ومهره‌ها چقدره و آیا میشه تو کارگاه شما کار انجام بشه لطفاً هزینشو بفرمایید ممنون از اینکه وقتتون در اختیار ما گذاشتید
    • مدیر سایت

      سلام

      بله این خدمات در کارگاه خودمان انجام میشود.

      برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

  • مکانیک اهورا
    نصب این قطعه باعث میشود که موتور تبدیل به موتورهای بوش خشک شود مثل موتور پراید پیکان، نیسان ،بی ام و، بنز، زانتیا،207، موتور ملی و... به هیچ وجه به یاتاقان آسیب نمیزنه و خدا رو شکر 15 ماه از نصب اولین فیکسچر گذشته و همه چیز مرتب هستش و در جواب دوستمون باید عرض کنم چندین کی گفته پژوslx یاتاقان میزنه من خودم 50 تا مشتری دارم که از وقتی باهاشون آشنا شدم فقط تسمه تایم و صفحه کلاچ براشون تعویض شده و موتور tu5 به جرأت میتونم بگم یکی از کم استهلاک ترین موتورها در ایران هستش که همه استانداردها رو یکجا داره
  • علی ابراهیم نیا
    واقعا عالی هست ارسال هم دارید
    • مدیر سایت

      برای اطلاعات کامل با ما تماس بگیرید.

  • فرشاد
    باسلام واحترام چون سیلندر تراش میخوره برای تعمیر بعدی که پیش آید آن سیلندر دیگه باید تعویض شود،اینطور نیست؟
    • مدیر سایت

      برای اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.

  • ممد
    سلام من ۴۰۵ مدل ۸۱ انژکتور دارم طی ۴ سال اخیر ۴ بار تعمیر موتور (واشر سر سیلندر) زده ماشین مکانیک های میکن موتور ضعیف کرده و کاریش نمیشه کرد در صورتی که خدایی شتاب و نفس موتور خیلی خوبه آیا این روش ابداعی شما مشکل من رو برای چند سالی مرتفع میکنه؟ و اینکه چقدر هزینه داره این روش
    • مدیر سایت

      بله این روش کاملا تضمینی هست و میتونید برای دریافت اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.

  • ذبیح اله قاسمی
    سلام میشه ادرس وشماره تلفن بدین ازشمامشاوره بگیرم
    • مدیر سایت

      سلام

      آدرس و شماره در قسمت تماس با ما موجود میباشد.

  • ابوالفضل
    چکار کنیم این قطعه نصب کنیم
    • مدیر سایت

      برای هماهنگی های لازم با ما تماس بگیرید.

  • ابراهیم
    سلام چطور میشه فیکسچر و پیچ رو تهیه یا سفارش داد ممنون لطفاً راهنمایی کنید
    • مدیر سایت

      با شماره های ما تماس بگیرید.

  • علیرضا
    سلام خسته نباشید منم سالی دوبار ماشینم واشر میسوزونه چیکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید ممنون
    • مدیر سایت

      شما هم مثل سایر مشتریان ما میتوانید از این قطعات استفاده کنید.

      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • حامد
    سلام سرسیلندر پارسال عوض کردم ۱۵ ماه خوب کار کرد ماه پیش دیدم آب کم میکنه واشر عوض کردم بعد یک هفته دوباره آب کم کرد بازم واشر عوض کردم دفع دوم بدون تراش سر سیلندر ولی بازم آب و روغن قاطی کردم. مشکل از چیه
    • مدیر سایت

      در این خصوص با تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید

  • مهدي. عباسي
    تاكسي دارم سمند مدل ٩٠. سر سيلندر. وأشر ميسوزانه أيا مشكل من حل ميشود لطفا راهنمايي فرمايد ممنون
    • مدیر سایت

      بله با نصب این قطعات مشکل واشر زدن کامل حل میشود.

  • اکبر
    سلام خسته نباشین چجوری میشه از این فیکسچر وپیچها تهیه کنیم
    • مدیر سایت

      با شماره های ما تماس بگیرید.

  • دد
    سلام واقعا با 4 تا پیچ مشکل حل بشه خاک تو سر شرکت پژو.
    • مدیر سایت

      بله خداروشکر ما توانستیم با این قطعات این مشکل را کاملا حل کنیم

  • محسن شعبانی
    سلام وقت بخیر این قطعه وقتی نصب بشه شما ضمانت در کاراییشو میکنین؟
    • مدیر سایت

      بله این قطعات کاملا تضمینی هستند و تمامکی مشتریان هم از این امر کاملا راضی هستند.

  • محمد رحمتی
    سلام قیمت فیکسچر سرسیلندر پژو ۴۰۵ چنده برای شهرستان هم ارسال دارید
    • مدیر سایت

      در صورت نیاز با مشاره های ما تماس بگیرید.

  • سیدجاسم موسوی
    سلام آیا در موتورهای جدید در ایران خودرو از این فیکسچرها روی سرسیلندر پزو پارس سال یا بنزینی در کارخانه استفاده میشه؟
    • مدیر سایت

      در کارخانه خیر

  • اند
    بهترین کار تعویض موتوره
  • یوسف حسینی
    اگر بداخل سلندر قطعه فیکسچر فرو نرود وشل نشود بعد از اینکه کار کند سر و صدا نداشتن باشد عالیات بشما سازنده هم امتیاز بیست را میدم09363163875
    • مدیر سایت

      این راه حل هیچ مشکلی حتی سر و صدا هم ندارد

      برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

  • میلاد
    سلام خسته نباشید والا من دیگه داغون شدم هر ۸ ماه یا زوتر واشر میزنه همیشه رسیدگی هم میکنم با کوچکترین ایراد قطعه نو خریدم و نزاشتم تا یک روز بمونه از همه چی میزنم اما از ماشین نه در این ۴ سال دقیقا ۹ بار واشر زده یعنی ۲ سال پیش در عرض ۳ ماه فقط ۴ بار واشر زد اون مشگل حل کردم الان سالی یک بار میزنه پارسال برج ۱۲ عوض کردم بازم چند روز پیش متوجه شدم واشر زده حالا هزینه های دیگه اش کنار این واشر پدرمو در اورده یعنی از اسمش بدم میاد بهتره شما تضمینی درست میکنین ایا با دقت بیشتر و مراقبت عالی اگر استفاده کنم که میکنم این قطعه را ببندید چند سال کار میده متشکرم از شما میدونما اینو نمیشه گفت اما تقریبا میخوام بدونم
    • مدیر سایت

      سلام

      بله این قطعه تضمینی و تایید شده است

      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • مهدی
    سلام ببخشید جنس این فیکسچر از چه آلیاژی هستش؟
    • مدیر سایت

      جنس این محصولات از آهن و فولاد مقاوم میباشند.

  • حسین
    اگه واقعیت داره لطفا طرز تهیه به مابدین ماهم استفاده کنیم پژو 405 واقعا ماشین خوبیه ولی همین واشر زدن خرابش کرده
    • مدیر سایت

      سلام بله واقعیت دارد و میتوانید برای استفاده با ما تماس بگیرید و یا در محل حضور پیدا کنید.

تماس بگیرید